Symulacje kreatywne – hipotezy do egzaminu


Ogłaszamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Doświadczalne zezwala się na następujące tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja językowa – „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ” i „Konstytucja 3 Maja 1971 r.”
  • symulacja strategiczna : „Wpływ reklamy na młodzież” i „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • symulacja edukacyjna – „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” i Zarządcze Gry Symulacyjne i „Ekstremalne temperatury powietrza w Polsce południowo-wschodniej w latach 2006-2013”
  • gra menedżerska – „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” i „Kierunki wyjazdów turystycznych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej w 2012 roku”
  • zabawa strategiczna : „Mniejszość ukraińska w Polsce 1918-2010. Prasa narodowa w kontekście wydarzeń historyczno-kulturowych” i „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii”
  • symulacja komunikacyjna – „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na modelu Przeglądu Gnieźnieńskiego” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
  • zabawa słownikowa : „Tożsamość jednostki w dobie globalizacji i cyberkultury” oraz „Wybrane pojęcia retoryki w tradycji antyku i średniowiecza”
  • zabawa kreatywna : „Średniowieczne dramatyzacje liturgiczne okresu Wielkiego Tygodnia w Polsce” oraz „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych”
  • gra edukacyjna : „Al.-Kaida terroryzm globalny” i „Erotyka w życiu codziennym mieszkańców starożytnych Pompejów”