Scenki menedżerskie – zagadnienia do egzaminu


Informujemy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe proponuje się tu przedstawione tematy do superwizji końcowej:

  • gra zespołowa – „Polska, a Bułgaria i Macedonia. Wizerunek Bułgarii i Macedonii w polskich mediach” i „Współczesny model rodziny w dwóch odmiennych kulturach amerykańskiej i polskiej”
  • symulacja strategiczna : „Kres idei jugosłowiańskiej w perspektywie utworów wybranych pisarzy emigracyjnych” i „Badanie tulowego lasera i wzmacniacza światłowodowego pracującego w reżimie przełączania wzmocnienia”
  • zabawa strategiczna : „Etykieta językowa w miejscu pracy” oraz Inżynierskie Symulacje W Coachingu oraz „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”
  • zabawa menedżerska : „Kreajce wizerunku milicjanta i policjanta” oraz „Energia słoneczna”
  • symulacja edukacyjna – „Wywiad jako źródlo wiedzy” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • symulacja zespołowa : „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki”” oraz „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim”
  • gra słownikowa – „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim” oraz „Zawiłe ścieżki pojednania. Stosunki polsko-niemieckie w latach 1945-2004”
  • gra biznesowa : „Sposoby zdobywania klientów. Wykorzystanie perswazji w broszurach firm ubezpieczeniowych” i „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu”
  • gra lingwistyczna – „Odzwierciedlenie natury ludzkiej na podstawie powieści Oscara Wilde’a „Portret Doriana Graya”” oraz „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ”